قیمت اجاره انبار در تهران

قیمت اجاره انبار در استان تهران با توجه به عواملی همچون متراژ، دسترسی انبار و… متفاوت است. ایران دپو با ارائه انبار هایی با متراژ متفاوت و همچنین دسترسی آسان و بدون معطلی و ترافیک این امکان را برای عزیزانی که در شرق و یا غرب تهران هستند فراهم ساخته است.

قیمت اجاره انبار 10 فوت

اجاره انبار 10 فوت در واقع کوچک ترین انباری هست که میتوانید در ایران دپو اجاره کنید. اگر حجم وسایل شما کم است و میتوانید در انبار های 10 فوت دپو کنید، اجاره انبار 10 فوت برای شما مناسب است.

قیمت اجاره ماهیانه انبار 10 فوت در شرکت ایران دپو از 1/500/000 تومان در ماه شروع می شود. همچنین اگر درخواست ارائه خدمات بیشتری از شرکت ایران دپو داشته باشید به این مبلغ اضافه خواهد شد.

قیمت اجاره انبار 20 فوت و 15 فوت

هزینه اجاره انبار 20 فوت در شرق و یا غرب تهران ماهیانه 1/900/000 تومان است. همچنین میتوانید انبار 15 فوت را با مبلغ 1/800/000 تومان به صورت ماهیانه اجاره کنید.

قیمت اجاره انبار 30 فوت

قیمت اجاره انبار با حجم 30 فوت در تهران که توسط شرکت ایران دپو ارائه میشود، ماهیانه 2/800/000 است.

قیمت اجاره انبار 40 فوت

قیمت اجاره انبار 40 فوت به عنوان بزرگترین انبار هایی که توسط شرکت ایران دپو ارائه میشود و میتوانید به صورت ماهانه و یا سالانه اجاره کنید، 3/700/000 است.

در صورتی که حجم وسایل شما زیاد است، اجاره انبار 40 فوت برای شما مناسب تر است.

ودیعه اجاره انبار های ایران دپو

در زمان اجاره انبار نیز مبلغی به عنوان ودیعه از اجاره کننده انبار توسط ایران دپو دریافت میشود، و در زمان اتمام قرارداد این مبلغ توسط ایران دپو به اجاره کننده انبار بازگردانده میشود.

مبلغ ودیعه اجاره انبار با توجه به حجم انبار اجاره شده متغییر است و به صورت توافقی از شما عزیزان دریافت میشود.

سایر خدمات ایران دپو

ایران دپو به عنوان اجاره دهنده انبار در تهران خدمات دیگری همچون حمل و نقل نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

در صورتی که نیاز دارید تا وسایل و اسباب شما توسط باربری ایران دپو انجام شود میتوانید در زمان اجاره با کارشناسان ما هماهنگ کرده و با تعیین مبلغ حمل و نقل و باربری خدمات گفته شده را دریافت کنید.

One thought on “قیمت اجاره انبار در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محتوای جدول